צילום וירטואלי לנכסים

ZOOMIN מביאה אליכם את העתיד, עם צילום וירטואלי 360° בתלת מימד המאפשר לקונים פוטנציאלים ׳להתהלך׳ בנכס מבלי להיות בו. בדרך זו מוכרי נכסים יוכלו לחסוך בזמן, ואילו קוני דירות יוכלו להתרשם מהנכס בצורה מוחשית הקרובה ביותר למציאות.

לפי סטטיסטיקה כ- 70% ממוכרי הדירות מפרסמים בפורטלים שונים ואינם נעזרים בשירותי תיווך, כאשר מרבית התמונות הנמצאות בפורטלים אינן  משקפות בצורה ברורה את סביבת הנכס, מה שלא פעם גורם לקונים להגיע סתם ולבזבז את זמנם של המוכרים.

זו הסיבה שחברת ZOOMIN מציעה למוכרי דירות סיור וירטואלי ללא תשלום, כולל אפשרות להציג את סביבת הנכס בצורה מרשימה וכמובן לאפשר לקונים פוטנציאלים ״להתהלך״ בנכס בצורה הכי קרובה למציאות. בנוסף, תוכלו לפרסם את הנכס כאן באתר ולחשוף אותו לקונים ולמתווכים.

ZOOMIN נמצאת בקשרים עסקיים עם עשרות סוכנויות תיווך, ולכן החשיפה היא גדולה!

הכירו את המודל שלנו

צילום וירטואלי ללא תשלום הצילום למוכרי הדירות הנו ללא תשלום וללא גביית עמלת תיווך, ונועד במטרה למשוך קונים מהם החברה תגבה עמלת תיווך.

הגעת הצוות אליכם צוות ZOOMIN יגיע אליכם ויבצע צילום וירטואלי עם הציוד והטכנולוגיה המתקדמת בעולם, דרכה ניתן גם לבצע מדידות בעת הסיור.

שליחת לינק תקבלו לינק, דרכו קונים פוטנציאליים יוכלו לסייר בנכס מבלי להגיע למקום ולהיות תלויים בכם. למעשה, בלחיצה פשוטה על לינק, הם יוכלו להתעמק בנכס.

פרסום הדירה באתר אתר ZOOMIN הינו פורטל עם טרפיק גדול של קונים, ולכן נפרסם את הדירה יחד עם הצילום, על מנת שמתווכים וקונים יוכל לפנות אליכם.

 

היתרונות הבולטים של סיור וירטואלי לעסקים

  • חיסכון עצום בזמן לקונה ולמוכר
  • אפשרות להגיע לקונים מרחוק או מחו״ל
  • מדידת שטחים תוך כדי סיור
  • הצגת הנכס בצורה אטרקטיבית
  • קונים מגיעים בשלים יותר לקנייה
  • נכסים נמכרים מהר יותר עם סיור 360°



להזמנת צילום וירטואלי ללא תשלום, השאירו לנו פרטים >>>