צילום וירטואלי לצימרים ובתי הארחה

סיור וירטואלי 360° בתלת מימד לצימרים, בתי הארחה ומלונות מאפשר ללקוחות פוטנציאלים להתרשם מהמקום בדרך מקורית טרם סגירת החופשה, וכך להגדיל את המכירות בעשרות אחוזים!

באמצעות הסיור אתם מייצרים יתרון שיווקי משמעותי על פני המתחרים שלכם ונותנים לגולשים חוויה קסומה. למעשה, הגולשים מסיירים מהמחשב או מהנייד במתחם כולו, אם זה בחדרים, בלובי, בגינה ובכל מקום אפשרי. התוצאה היא לקוחות שסוגרים הרבה יותר מהר חופשה, וזאת לאחר שהתרשמו מהמקום מקרוב טרם ההגעה. 

חברת ZOOMIN מתמחה בביצוע סיורים וירטואליים בצימרים, בבית הארחה ובמלונות, תוך שימוש בטכנולוגיית תלת מימד החדשנית ביותר ובדגש על יצירת חוויית צפייה יוצאת דופן לגולשים. המטרה היא לאפשר ללקוחות פוטנציאליים ״להתהלך״ במתחם ולהתרשם ממנו בדרך הכי קרובה למציאות.

 

כיצד עובד התהליך של יצירת סיור וירטואלי?

נפגשים חשוב לנו להכיר את אופי הצימר או המלון, את הדגשים החשובים, את האווירה שתרצו לשדר והדרישות הספציפיות שלכם כדי לייצר סיור מושלם.

מגיעים הצוות מגיע למתחם עם הציוד הכי חדשני שיש ומתחיל לבצע צילום וירטואלי למקום, תוך מיקוד באלמנטים החשובים שמשדרגים את החופשה.

מקבלים בתום הצילומים ועריכת הסיור, תקבלו לינק לסיור הוירטואלי אותו תוכלו להטמיע באתר של הצימר, בפורטלים שונים של תיירות או לשלוח ללקוחות כלינק להתרשמות.

חושפים כעת אתם חושפים את הצימר או המלון שלכם לאנשים המעוניינים לסגור חופשה, כך שהם יוכלו להתרשם מהמקום בצורה מוחשית, ממש כמו במציאות.

היתרונות הבולטים של סיור וירטואלי לעסקים

  • הגדלת המכירות באופן משמעות!
  • פחות שיחות בירור על המקום
  • מיתוג העסק כחדשני ומתקדם
  • אפשרות להתרשם מהמתחם טרם סגירת החופשה
  • שימוש בטכנולוגיות מתקדמות VR ו- AR



הגיע הזמן להקפיץ את העסק שלכם קדימה עם סיור וירטואלי 360° ברמה הגבוהה ביותר!

למידע נוסף, פנו עוד היום למומחים >>>